Jan 31, 2011

em :(

aku inginkan cinta aku kepada Yang Maha Esa lebih daripada cinta aku kepada Si Dia ..

kerana...

waktu aku ditinggalkan , engkau setia mendengar doaku ...
waktu aku didalam kesedihan , engkau setia mendengar rintihanku ...
waktu aku di pergunakan , engkau lah semangatku ...

Bila aku menyatakan Allah sentiasa ada , aku menjadi tabah dan kuat ..

Alhamdulillah ,
disetiap ujian yang engkau berikan pasti ade hikmahnya :)

seperti ,

hujan yang engkau turunkan kerana engkau ingin memberikan kami pelangi yang indah ...
engkau menghilangkan matahari kerana engkau ingin menampakkan kami bintang-bintang berkelipan :)

Alhamdulillah , engkau memberiku keluarga yang bahgia ,
Alhamdulillah , engkau memberiku anggota badan yang sempurna ,
Alhamdulillah , engkau memberiku melihat Alam Ciptaan mu yang indah ini :)

diringkaskan daripada blog DR. CINTA :)

No comments:

Post a Comment

imaginasi terbaru :)