Jan 31, 2011

suka sangat-sangat !

Auw auw , tersangat lah bosan bagai nak gila bila cuti . kerja sekolah punya lah berlambak . hmm . bila bosan jalanjalan lah tengok blog kawan yang tersangat lah cantik . aku pun tak reti nak edit cun cun macam dia , ini pun aku edit atas ajaran sifu aku "Muna Rahimah Binti Mohammad" . mesti bagi nama panjang kalau tak nnt muna lain pulak yang perasan :D
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Time jalanjalan baca blog kawan , ade lah sorang girl ni post kan tentang NAJWALATIF . aku pun nak lah menyebok sekejap post nama tu . NAJWALATIF ni dikata kan suare dia sedap , so aku bukak lah utube check lah nama dia . ade ohh ! best gilaaa dia nyanyi , org nye pun cun gilaa . hehe :D

korang tak percaye ? nah dengar ni video dia .



dan yang ini



dan yang ini juga :)



best kan kan ? thanks "Muna Rahimah Binti Mohammad" sebab buat post tentang NAJWALATIF ni okey :)

No comments:

Post a Comment

imaginasi terbaru :)