Jan 31, 2011

tired tired !

salam , hari ni penat sangat . pagi2 bangun kul 10 lebih tengok2 semua dah takde , lepak lah rumah sorang2 sambil dgr lagu . kul 3 petang macam tu lah Kak Aeisyah (sepupu) bagi mesej ajak pegi tengok wayang dekat JJ cite khurafat . kelam kabut lah aku bersiap sebab 3:30 nak ambik aku dekat rumah .

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ on the way g JJ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

dah sampai JJ , cari parking . uish sesak gila pastu pastu dalam nak cari parking tu terjumpa lah pulak cikgu sekolah rendah aku ni nama dia CIKGU ZAHIR . tapi dia tak perasan aku , aku je perasan dia . okey okey , nanti meleret karang tak pasal2 masuk bab lain . sudah dapat parking g beli tiket pulak , dah beli tiket g kedai game (main game) . Kak Aeisyah je lah yang main , aku takde duit lah nak beli token . hehe :D

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Aku semangat lah nak tengok citer seram ni , wayang dah nak start ni . girl sebelah aku penakut tapi comel and boy belakang aku lawak . memang aku tak takut lah tgk cite seram tu . asyik gelak je dalam panggung tu . nak pecah perut aku gelak sebab budak boy belakang duk buat lawak . macam ngok ngek je . tapi best sangat ! mak sedara (umi Kak Aeisyah) aku kata cite tu tak lah seram mana tapi banyak babak yang mengejutkan je . dah habis dah cite tuu . Syamsul yusof macho beb !

Bila wayang dah habis ape lagi balik lah . penat gilaaa . malam pulak mak sedara aku dengan husband dia ajak pi makan kedai mamak , adui perut kenyang lorh . tape lah sumbat je lah . sampai umah bukak laptop , online kejap pastu update blog . sat gi nak pi tido lah buat pe lagi . okey lah sampai sini je lah , penat laa . hurm .. bubye , Assalamualaikum :)

3 comments:

  1. bapaks laaa!!!!!! mkan tak ajakk!!!!! akk kebuloq kat umah nieeee!!!!! adessssssssss!!!!!

    ReplyDelete
  2. akak , pandai jage diri lah . kan dah 20 tahun !

    ReplyDelete
  3. ceitss!! hahaah.. ehem2, this year 21 okehh??? freeee birrddd!!! sye burung sudah bebas itu sangkarrr! hoyeahhh! heheeheh..

    ReplyDelete

imaginasi terbaru :)