Mar 5, 2011

exam , busy gilaaa

Assalamualaikum :)

lama dah tak update blog , busy gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . tambah-tambah nak exam . adush study hard , study hard ! lepas cuti seminggu terus exam tak
dpt lah aku enjoy habis2 dekat PD (port dickson) hurm ...
aku dah sedia ke untuk exam eh ? hurm ... first exam untuk form2 , takut pun ade . hurm..


mesti lah kene baca buku kan , jangan laha asyik pikir nak main je . kene wat revision adui malasnyaaa , hehe . nampaknya bila bercuti nnt kene lah bawak buku untuk ulang kaji. arhh , tak best sgt . aku tak tahu nape bila aku tgh tension aku nangis , aku rase aku tak mampu buat . tapi bila esok nya aku okey balik . haha sungguh tak faham .

okey okey , sebelum exam cukupkan tido .pada hari exam buat yang terbaik . yeah!

nnt dapat lah macam kertas jawapan kat atas ni , insyaAllah aku cuba . semua aku serahkna pada Allah . Kata orang kalau berdoa je tapi tak usaha tak gune jugak . so aku kene berusaha lah ye .

adui ... dah ngantok lahh , asal lah ngantok awal sangat ni . mungkin sebabkenduri tahlil tadi kot penat sgt . hurm ... okey lah bubye ..

eh lupe lak , rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sangat dekat Si Dia . hurm .


Gedik , saya rindu awak :(

No comments:

Post a Comment

imaginasi terbaru :)