Feb 6, 2011

impian ~

salam semua yaww :)

mood happy malam ni , kena lah semangat nak pegi sekolah kan kan :p rasa malas kena buang jejauh nun sampai afrika :D terfikir pulak impian aku yang masih belum tercapai , banyak ohh impian aku . biasa lah aku berangan je lebih :p

impian ku ~
1. nak senangkan mak bapak aku lerr :) (anak yang baik kan tapi itu yang aku nak )
2. nak kurus sebab gemuk :p (ada usaha tapi hampeh :D)
3. nak ade bilik warna biru .(awwww , best )
4. nak ade kemahiran betulkan kereta , motor and basikal ( memang best ohh )
5. nak berjaya dalam PMR n SPM :)(tak nak ape2 balasan pun)
6.enset baru sebab aku tak pernah gune enset baru , asyik gune enset lama je .
7. nak jadi seorang yang sopan santun , tak marah2 :)
8.nak ade rumah ank-ank yatim ( best sebab dapat dengar masalah dorang )
9.kalau boleh nak berubah jadi yang lebih baik :)
10.nak belajar main gitar tapi.... hehe (suare tak sedap)
11. nak seseorang yang faham aku , dan nasihatkan aku kalau tersilap :)

okey okey , banyak tapi mesti tak sebanyak awak punye impian kan kan :D

setiap orang ade kelebihan masing2 tapi orang tu tak sedar .

No comments:

Post a Comment

imaginasi terbaru :)