Jan 22, 2011

Tahun baru

salam :)


aku kembali :D

dah lama tak update blog , agak busy dengan sekolah . kerja sekolah dah semakin banyak . sains agak susah sikit sbb tak paham bahasa inggeris sgt . aku kene berusaha lebih .oke oke . tahun ni badan uniform berubah wajah hehe .

Badan uniform : persatuan silat ( tak reti pun )
persatuan : kelab pengguna tapi tukar pencinta alam sekitar (sebab tak minat )
permainan : bola jaring ( minx bola baling dpt bola jaring )

ish3 . sedar tak sedar dah 2 bulan lebih aku dengan dia . aku pun tak sangka boleh kekal dengan dia sampai sekarang . memang banyak lah cabaran bila kapel ni . kene pandai bahagikan masa and kene banyak sabar . tapi selalunye dia lah yang banyak sabar dgn aku yang byk kerenah and mood tak menentu ni . tapi adil lah, dia pun byk songeh hehe .


dia banyak jaga hati aku , ambil berat pasal aku , nasihatkan aku . terharu jugak lahh :D rindu dia .


aku ni kuat cemburu , kuat jeles dia lah tahu perangai aku macam mana :p dia selalu nyanyi utk aku tapi aku selalu minx dia nyanyi aku 1234 :) dia nyanyi jer . suke sangat !

aku ni jenis tak pikir panjang , terus je . dah banyak kali aku minx break sbb sakit aty dia dengan ex dia , tapi dia pujuk . dia tak nak hubungan aku dgn dia hancur . waktu aku nangis dia jugak lah yang pujuk aku .
papa , thanks taw sbb selalu nasihatkan mama and selalu pujuk mama :D

No comments:

Post a Comment

imaginasi terbaru :)